У нас часто запитують:
Що входить до абонентської плати за охорону квартири?
- цілодобове спостереження за системою сигналізації, що здійснюють оператори пульта централізованого спостереження;
- у разі спрацьовування сигналізації (сигнал «тривога») оператор пульта терміново спрямовує на об’єкт найближчу групу швидкого реагування;
- у разі інформації про технічні несправності сигналізації в квартирі оператор пульта направляє спеціаліста для їх усунення.
На який сервіс я можу розраховувати укладаючи договір на охорону?
- безкоштовний виїзд/консультація щодо обладнання об’єкта системою сигналізації, підбір найбільш оптимального варіанту системи з урахуванням побажань клієнта;
- швидкий та якісний монтаж системи охоронної сигналізації на об’єкті у найкоротші терміни;
- гарантійне обслуговування системи сигналізації.
Чи надаєте Ви гарантію на встановлене обладнання?
На встановлене обладнання надається обов’язкова гарантія на 1 рік. Також, залежно від умов, які надає безпосередньо виробник обладнання, термін гарантії може бути продовжений пропорційно.
Яку матеріальну відповідальність несете компанія?
Матеріальна відповідальність перед Замовником в обов’язковому порядку прописується в договорі про надання послуг охорони та складає в середньому 10 000 грн. Можливе збільшення суми матеріальної відповідальності за домовленістю із Замовником. Також за погодженням з Клієнтом здійснюється страхування матеріальної відповідальності.
Консультації за телефонами:
044-502-46-98(99) | 067-605-87-87