Запитання-Відповіді

Часто запитують
– цілодобове спостереження за системою сигналізації операторами пульту централізованого спостереження;

– у випадку спрацювання сигналізації (сигнал «тривога») оператор пульту терміново спрямовує на об’єкт найближчу групу швидкого реагування;

– у випадку надходження інформації щодо технічних несправностей сигналізації в квартирі, оператор пульту спрямовує спеціаліста для їх усунення.

– безкоштовний виїзд/консультація щодо обладнання об’єкта системою сигналізації, підбір найбільш оптимального варіанту системи з урахуванням побажань Клієнта;

– швидкий та якісний монтаж системи охоронної сигналізації на об’єкті в найкоротші терміни;

– гарантійне обслуговування системи сигналізації.

На встановлене нами обладнання надається обов’язкова гарантія терміном на 1 рік. Також, в залежності від умов, які надає безпосередньо виробник обладнання, термін гарантії може бути пропорційно збільшено.
Матеріальна відповідальність перед Замовником в обов’язковому порядку фіксується в договорі надання послуг охорони та складає, в середньому, 10000 грн. Можливе збільшення суми матеріальної відповідальності, індивідуально, по домовленості з Замовником. Також, по узгодженню з Клієнтом, здійснюється страхування матеріальної відповідальності.

Консультації за телефонами:
044-502-46-98 (99) | 067-558-67-08

Задати питання

Залишити відповідь

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля отмечены *

ВІДПРАВИТИ ЗАПИТ!

Заповніть форму і наші консультанти обов’зко з вами зв’яжуться!
Також Ви можете отримати консультацію за телефонами:
044-502-46-98(99), 063-605-87-87,
067-605-87-87 (Viber, WhatsApp)